Konad m60 + essence special effect topper!

Pečatiranje noktiju spada u jedne od mojih omiljenih tehnika nail arta. Jednostavno je, brzo se uradi, a izgleda vrhunski i profesionalno. A šljokice i sve što šljašti i sija nikoga ne ostavlja ravnodušnim, a najmanje mene🙂

Zato sam odlučila da u narednom dizajnu spojim ovo dvoje. Essence topper sam pre neki dan kupila u DM-u u Osijeku i košta 15,90 kn, što je negde oko 230 dinara. Konadov lak za pečatiranje imam odavno, i naručila sam ga preko interneta, a Golden rose lak sam dobila za rođendan, davnih dana i konačno odlučila da ga upotrebim. Žao mi je što se na fotografijama ne vide rozikaste flekice u svom punom sjaju, jer izgledaju zaista fenomenalno! Ali se nadam da sam uspela da prenesem barem deo svog oduševljenja ovim lakom🙂 Ukoliko imate pitanja, tu sam🙂

 

Leave a Reply

